KUGL 368

„Girdime kiekvieną“ – su tokiu šūkiu kredito unijos „Germanto lobis“ valdybos pirmininkas Vytautas Barsteiga pristatė atnaujintą prekės ženklą. Pasikeitęs kredito unijos „Germanto lobis“  logotipas,  savyje įkūnija visą eilę prasmių. Sudedamosios atskiros prekės ženklo dalys sudaro vientisą tvirtą figūrą, kuri simbolizuoja kooperatinę finansų įstaigą, jos bendruomeniškumą, augantį narių skaičių ir lankstumą. Pasirinkta šviesiai žalia spalva žymi dinamišką progresyvumą ir atvirumą.E5DA3961

„Girdime kiekvieną“ - neatsitiktinai naująjį prekės ženklą lydintis šūkis. Tuo norima pasakyti, kad pagrindinis Unijos pranašumas rinkoje – gebėjimas įsiklausyti į kiekvieno kliento poreikius. Nesvarbu, ar tai būtų moksleivis, pradedantis verslininkas, ūkininkas, ar rinkoje jau įsitvirtinusi įmonė. Šiuo globalizacijos periodu finansų sferoje įsivyrauja unifikuoti sprendimai, todėl nedidelėms ir lanksčioms kredito unijoms atsiranda puiki niša – siūlyti pagal individualius poreikius pritaikytas paslaugas. Administracijos vadovo pavaduotoja Inga Navikienė mano, kad būtent ši kryptis ir leis unijoms žengti tvarios plėtros kryptimi.E5DA3953

 

E5DA4045Šiam įvykiui pažymėti buvo sukviestas išplėstinis kredito unijos valdymo organų ir vadovų posėdis, kuriame dalyvavo stebėtojų taryba: pirmininkas Andrius Norkūnas, nariai: Marijona Liakienė ir Jonas Buivydas, valdyba: pirmininkas Vytautas Barsteiga, nariai: Zita Bumblauskienė, Jadzė Tarvainienė ir Algirdas Leščiauskas, paskolų komiteto pirmininkas Albinas Slavinskis, bei kredito unijos administracija. 

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Skaityti daugiau